شناخت راه های مهاجرت به کانادا

در سال های اخیر افراد، علاقه زیادی به مهاجرت پیدا کردند. همواره  در پی پیدا کردن مکانی مناسب برای کار و زندگی بوده اند. این افراد تلاش کردند با مهاجرت به اوضاع زندگی خود بهبود بخشند. کانادا در بین کشورهای دنیا یک گزینه مناسب برای مهاجرت افراد است. سالانه افراد زیادی تلاش می کنند که به این کشور مهاجرت کنند. بنابراین به دنبال راحت ترین راه مهاجرت به کانادا هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ایران کانادا در ارتباط باشید.

کانادا از نظر مساحت دومین کشور پهناور دنیا محسوب می شود. این کشور در قاره آمریکا واقع شده است و نسبت به مساحتی که دارد، از جمعیت کمی برخوردار است. کانادا به دلیل جمعیت کم یک گزینه مناسب برای مهاجرت افراد محسوب می شود. زبان رسمی این کشور انگلیسی و فرانسوی است. اما برای ورود به استان کبک کانادا حتما باید به زبان فرانسه مسلط باشید و زبان انگلیسی کاربرد چندانی ندارد.  آب و هوای این کشور سرد و زمستانیست. در اکثر شهرهای این کشور شاهد زمستان های سخت و طولانی هستیم. درجه هوا در زمستان های این کشور در برخی از نقاط  به منفی ۴۰ درجه می رسد. البته بعضی از شهر های کانادا آب و هوای معتدل تری دارند و در تابستان دمای هوای بین ۲۳ تا ۲۵ درجه در این شهرها وجود دارد. اما اگر به طور کلی بخواهیم آب و هوای این کشور را بسنجیم باید بگوییم هوایی سرد و قطبی دارد.

ارزانترین راه مهاجرت به کانادا

روش های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارند. اما افراد به دنبال راحت ترین راه مهاجرت به کانادا می گردند. ما در این بخش به بیان چند روش پرکاربرد برای مهاجرت به کانادا می پردازیم.

  1. از طریق ویزای سرمایه گذاری: شما از طریق کار آفرینی یا بیزینس می توانید ویزا دریافت کنید. اگر از طریق سرمایه گذاری برای دریافت ویزا اقدام کنید، باید در بخش های مختلفی که دولت کانادا مشخص کرده، سرمایه گذاری کنید. یا با خرید بیزینس برای دریافت ویزا اقدام نمایید.
  2. از طریق ویزای کاری یا اسکیل ورکر: اگر شما در بخش خاصی مهارت و تخصص دارید. دولت کانادا هم به مهارت و تخصص شما نیاز داشته باشد، می توانید درخواست ویزای کاری یا اسکیل ورکر بدهید. البته برای این ویزا باید حداقل ۳۵ سال سن داشته باشید. مدرک تحصیلی شما هم باید حداقل فوق لیسانس باشد.
  3. از طریق ویزای تحصیلی: ویزای تحصیلی به دو شکل ویزای دانشجویی و ویزای دانش آموزی وجود دارد. شما اگر بخواهید از طریق ویزای دانشجویی اقدام کنید، می توانید همسر و فرزندانتان را با خود ببرید. برای آنها می توانید ویزای همراه درخواست کنید. تا پایان مدت سفر هم می توانند کنار شما زندگی کنند.
  4. از طریق ویزای اسپانسرشیپ: شما اگر فرزندی در کانادا دارید که بالای ۱۸ سال سن دارد. اگر بتواند از شما حمایت مالی کند، از این طریق می توانید درخواست ویزا کنید.

همیشه راه های زیادی برای مهاجرت وجود داشته است. اما اینکه کدام راه بهتر است یا کدام راه امن تر یا کم هزینه تر است؛ کاملا به شرایط  شما بستگی دارد. بنابراین بهترین راه مهاجرت به کانادا، تمام و کمال به شما و بودجه و خواسته هایتان ربط پیدا می کند. شما می توانید با کمک افراد مختلف و تجربه های شخصی مهاجرت به کانادا، اطلاعات درست تر و قابل قبول تری در این زمینه به دست آورید.

به طور کلی راه های زیادی برای مهاجرت به کانادا وجود دارند که معروف ترین آن ها عبارت اند از : ویزای تحصیلی، ویزای سرمایه گذاری، ویزای اسپانسرشیپ، ویزای کاری و ویزای تولد فرزند.

در سال های اخیر با رکود اوضاع اقتصادی ایران، تب مهاجرت برای مردم ایران بالا رفته است. مردم همواره به دنبال مکانی مناسب برای زندگی هستند. شرایطی مانند شرایط اقامتی راحت، اقتصاد قوی، امکانات تحصیلی عالی، سطح زندگی بالا و رفاه نسبی از جمله شرایط مطلوب مردم برای مهاجرت می باشد. کانادا یکی از گزینه های خوب برای مهاجرت ایرانیان است. چون کشور کانادا یکی از قطب های اقتصادی دنیا است که همه ساله مهاجران زیادی را برای کار و تحصیل می پذیرد و این خود نیز می توان برعلاقه ایرانیان برای مهاجرت به کانادا بیفزاید.

یکی از مسائلی که برای مهاجرت به کانادا از نگاه ایرانیان مهم است، تجربه های شخصی مهاجرت به کاناداست. ایرانیان با دانستن این امر که دیگران کانادا را چطور توصیف می کنند، می توانند راهی بهتر و راحت تر برای مهاجرت به این کشور پیدا کنند. بدین صورت می توانند مسیر پر فراز و نشیب مهاجرت را بهتر طی نمایند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها