عملکردتیم ملی والیبال کشور در مسابقات قهرمانی جهان قابل قبول نبود

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، امیر حسین منظمی ظهر دوشنبه در  مجمع انتخابات هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد در یاسوجافزود: این امر باید آسیب شناسی شده و نقاط ضعف بررسی و رفع شود.

وی با بیان اینکه عملکرد بازیکنان و مربی باید بررسی شود، اظهار داشت: ما لیگ جهانی را با بهترین میزبانی و کمترین هزینه برگزار کردیم.

منظمی تصریح کرد: تیم ملی والیبال بانوان کشور، تیمهای قراقزستان،  لیبی و استرالیا را شکست دادند.

وی با بیان اینکه تیم ملی والیبال نیز در مسابقات قهرمانی مردان آسیایی حتی یک ست را نیز واگذار نکردند، تصریح کرد: باید عملکرد تیم ملی در مسابقات جهانی بررسی و مشکلات و نقاط ضعف مرتفع شود.

منظمی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساختها در  استانها اظهار داشت: در راستای اعتلای والیبال استانها اعتباری نیز اختصاص و برای هیئتهای استانی واریز شد که بتوانند کارشان را در  استانها پیگیری کنند.

دبیر فدراسیون والیبال تاکید کرد: زیرساختهای والیبال استان مناسب نیست و امیدواریم که در حوزه والیبال این استان گامهای خوبی برداشته شود.

منظمی افزود: در انتخابات ریاست فدراسیونها دوموضوع پیگیری شد که یکی از این موضوعها تشکیل موزه افتخارات استان و دومی استفاده از پیشکسوتان در حوزه والیبال در استان است.

وی اظهار داشت: این پیشکسوتان باید تکریم شوند و باید با استفاده از تجربیات آنها روح تازه ای در والیبال استان دمیده شود.

منظمی افزود: باید در راستای اعتلا و پیشرفت والیبال استان نیز فرایندی تعریف و از همه ظرفیتها در استان استفاد شود.

وی تصریح کرد: باید در اینر استا ارزیابیهای لازم صورت گرفته و با برنامه ریزی، شاخصها و معیارها مشخص شده و از تمام ظرفیتها استفاده شود.

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، در این نشست با برگزاری انتخابات هیئت والیبال استان، محمد کاظم نظری با کسب ۱۶ رای به عنوان رئیس هیئت والیبال استان انتخاب شد.  

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.