زمینه میزبانی قم از مسابقات مینی گلف ملی فراهم است

امروز اعضای هیئت گلف برای بازدید از زمین مینی گلف در حال ساخت خانه مهندسین قم به مکان ساخت این زمین در پردیسان رفتند.

در این بازدید که با حضور رضا دلاوری رییس هیئت گلف، مهندس رشیدی مقدم دبیر هیئت گلف و کربلایی رییس کمیته‌ مینی گلف و همچنین جمعی از قهرمانان مینی گلف استان انجام شد، مراحل ساخت این زمین مورد بررسی قرار گرفت و موارد و نکاتی از جانب بازیکنان و مسئولان هیئت در حضور مهندس جلالی ناظر زمین، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رضا دلاوری در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما عنوان کرد: زمین مینی گلف خانه‌ مهندس قم به همت سازمان نظام مهندسی استان قم با نظارت مهندس معماریان، مهندس جلالی و مهندس سیدی  در منطقه‌ پردیسان قم با ۹ حفره، با متراژ حدود ۵۷۰ متر مربع در حال ساخت می باشد.

وی افزود: این زمین طی یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید و با افتتاح این زمین ظرفیت های استان قم بسیار بالا خواهد رفت.

رییس هیئت گلف استان قم ادامه داد: با افتتاح این زمین استاندارد در سال‌های آینده استان قم می‌تواند میزبانی مسابقات مینی گلف کشوری را بگیرد و این موضوع موجب پیشرفت مینی گلف استان قم خواهد شد.

وی در پایان افزود: همچنین هیئت گلف استان قم با افتتاح این زمین به دنبال استعدادیابی از جامعه هدف جدید یعنی جامعه هدف مهندسین استان قم می‌باشد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.