ادعای کاهش اقامت زائر در مشهد را نمی‌پذیریم

مهدی فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار «تاریخ‌ما» اظهار کرد: هتلداران و اتحادیه آن‌ها میزان اقامت در واحدهای اقامتی خود را محاسبه و اعلام می‌کنند که اقامت در مشهد کاهش یافته، در حالی که آمار ما مبتنی بر ورود و خروج زائران و نشان‌دهنده افزایش شمار مسافران است.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه «میزان اقامت مسافران در دولت تدبیر و امید افزایش یافت»، عنوان کرد: آمار نشان می‌دهد که ماندگاری زائران از یک شبانه‌روز در سال 92 به 4 شبانه‎روز در پایان دولت یازدهم رسید.

فروزان با اشاره به اینکه «میزان  ورود مسافر در ده ما ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال 95، 5 درصد افزایش یافته است، گفت: در ده ما ابتدایی امسال 28 میلیون و 590 هزار و 477 زائر به مشهد سفر کردند که بیش از دو میلیون و 700 مسافر از طریق هوایی، نزدیک به سه میلیون مسافر از طریق ریلی، بیش از 5 میلیون و 700 هزار مسافر از طریق ناوگان جاده‌ای به مشهد آمدند.

مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: بیشتر زائران از طریق وسایل حمل و نقل شخصی به مشهد سفر کردند و بیش از 17 میلیون زائر، سفر با حمل و نقل شخصی را برگزیدند.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.