هنوز اعتباری برای ساماندهی خانه شهیدمطهری تخصیص نیافته است

حسن گیاهی در گفت‌وگو با خبرنگار «تاریخ‌ما» به مناسبت 13 بهمن‌ماه و زادروز استاد شهید مرتضی مطهری با اشاره به ساخت منزل شهید مطهری در این شهرستان که بنا بوده است تملک کامل فضای مربوط به آن انجام شود، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بودجه‌دهی دولت در یکی دو سال اخیر مناسب نبوده و بر همین اساس نیز بودجه‌های عمرانی کاهش یافته‌ است.

وی ادامه داد: متاسفانه موفق نشده‌ایم که تجهیزات لازم برای این امر را خریداری کنیم و همچنان این موضوع راکد باقی مانده و هیچگونه کاری برای این پروژه صورت نگرفته است، بنابراین مسئولین این امر باید در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام دهند تا اقدامات تملک دوخانه اطراف آن نیز انجام شود و تا اینگونه کار به صورت کامل انجام نشود. هیچ یک از ما نمی‌توانیم اقدامات دیگر آن را به انجام برسانیم.

گیاهی عنوان کرد: در همین راستا نیز به اعتباراتی بالغ بر 700 تا 800 میلیارد تومان نیاز است تا این خانه را به آن طرحی که مورد نظر ما است برسانیم و برای گرفتن این اعتبارات نامه نگاری‌ها و پیگیری‌های لازم انجام شده و حتی این خانه به لیست تملک‌های میراث فرهنگی تهران نیز اعلام شده، اما با وجود همه این برنامه‌ها هنوز هیچ اعتباراتی برای این موضوع تخصیص داده نشده است.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.