موکب های مستقر در عراق چندمنظوره هستند

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار «تاریخ ما» با بیان اینکه آسیب‌شناسی اربعین در سال ۹۷ انجام شد، افزود: برنامه‌ریزی برای اربعین ۹۷ با سرعت و برنامه‌ریزی  خوبی امسال شروع شد. 

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی خوبی از سال گذشته در سازمان تبلیغات اسلامی استان برای اربعین امسال انجام شد و مهم‌ترین بستر و هدف ما این بود  که تعامل خوبی با دولت عراق داشته باشیم. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: موضوع اربعین را باید از موضوع خدمات جدا کنیم  و نگاه فرهنگی و معنوی به اربعین داشته باشیم.

صفی یاری تأکید کرد: فضای کمیته فرهنگی و آموزشی استان زنجان بر مبَنای آسیب‌شناسی و تحلیل محیطی بود و ما ضعف هایی که سال گذشته در موکب ها بود را بررسی کردیم. 

وی افزود: ما موکب‌های مستقر در عراق راچندمنظوره  تعبیه کردیم که خدمات بهتری ارائه شود و بر ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و … تمرکز دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد:  باید رفتار زائرین حسینی در عراق طوری باشد که مرجعیت دینی عراق را خدشه‌دار نکند و مردم عراق موردتکریم قرار بگیرند و در راستای تحقق این امر مهم برنامه‌ریزی و ساماندهی‌های لازم باهیئت‌های مذهبی انجام‌گرفته است.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.