استکی: قهرمانی آسیا مسابقه تدارکاتی جدی است

علیرضا استکی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، درباره اعلام شدن زمان برگزاری رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا ۲۰۲۱، اظهار کرد: ما قطعا در این مسابقات شرکت کرده و فرصتی را از دست نمی‌دهیم. این فرصت برای ما غنیمت است تا نفرات المپیکی خودمان را محک بزنیم.

او ادامه داد: قطعا همه کشورها با همه نفرات اصلی خود آمده و به عنوان یک مسابقه تدارکاتی جدی به این رقابت‌ها نگاه می‌کنند. ما نیز تلاش می‌کنیم با بهترین و جوان‌ترین تیم در این مسابقات شرکت کنیم. 

سرمربی تیم ملی بوکس ایران درباره شرایط بوکسورها نیز گفت: ما بعد از باز شدن اردوها تمرینات خود را پیگیری کردیم و الان در برخی وزن‌ها بوکسورهای نزدیک به هم داریم که به همین دلیل در برخی وزن‌ها چند نفر را به تمرینات دعوت‌ می‌کنیم تا بهترین‌ها اعزام شوند. ‌برای نفراتی که نزدیک هستند در اردیبهشت ماه انتخابی می‌گذاریم. 

او درباره هدف گذاری تیم ملی ایران برای رقابت‌های قهرمانی آسیا نیز توضیح داد: ابتدا ما به دنبال یک اردوی تدارکاتی هستیم و نگاهمان به این رقابت‌ها هم بیشتر به عنوان یک مسابقه تدارکاتی جدی است. بحث مدال و نتیجه هم مهم است، اما اینکه بوکسورهای ایران در حد و اندازه قهرمانی آسیا باشند مهم‌تر است.

استکی درباره نبود اردو و مسابقه تدارکاتی برای تیم ملی بوکس ایران نیز گفت: ما تنها یک اردوی تدارکاتی با سوریه داشته‌ایم. برنامه‌های خود را به فدراسیون داده‌ایم و فدراسیون باید کارهای لازم را انجام دهد. بنده زمان‌هایی که برای برگزاری اردوی تدارکاتی در نظر داشتم را اعلام کرده‌ام و حال باید دید فدراسیون چه خواهد کرد. متاسفانه اردوی مشترک با ارمنستان لغو شد که ای کاش اینطور نمی‌شد. 

او تاکید کرد: اگر از قبل می‌دانستیم که تاریخ برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا چه زمانی است، قطعا قبل از عید  این اردوی مشترک را برگزار می کردیم و حضور ارمنستان در ایران را کنسل نمی‌کردیم. الان هم سعی می‌کنیم در ایران اردوی مشترک داشته باشیم و قطعا به جایی اعزام نمی‌شویم.

استکی درباره آخرین اخبار از نحوه تقسیم سهمیه‌های باقی مانده بوکس در المپیک نیز گفت: فعلا هیچ چیز اعلام نشده و ملی‌پوشان ما هم در اسفند ماه درگیر لیگ بودند که واقعا آن‌ها را خسته کرد. به همین دلیل آخرین اردوی خود را لغو کردیم و الزاما به آن‌ها استراحت دادیم. فعلا هم چیزی مشخص نیست.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.