اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه محوری ۱۳ آبان در سیستان و بلوچستان

عباس صفدری در گفت وگو با خبرنگار «تاریخ ما»، اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شده مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان که روز تجلی غیرت ایرانیان است امسال در بیش از  ۵۰ نقطه استان سیستان و بلوچستان برگزار شود.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در مراکز شهرها و همچنین روستاها و دهستان های سراسر استان افزود: این راهپیمایی در زاهدان از ساعت ۸و ۳۰ دقیقه صبح از محل «میدان آزادی» آغاز و تا تقاطع  خیابان آزادی و امام خمینی (ره) ادامه دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان با اشاره به اجرای ۴۰۰ ویژه برنامه محوری ۱۳ آبان در استان گفت: نواختن زنگ استکبار ستیزی، برپایی نشست های هم اندیشی با حضور شخصیت ها و اقشار مختلف مردم، نشست در دانشگاه ها و حوزه های علمیه، اجتماع بزرگ طلاب شیعه و سنی، تشکیل نشست با موضوع دشمن شناسی و اعزام سخنران به مدارس از جمله برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت این روز است.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا قطعا مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان با حضور خود در این راهپیمایی پاسخی محکم به ترامپ و یاوه گویان استکبار خواهند داد.

صفدری تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی از همان روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب در صدد ضربه زدن به آن بودند که بحمدالله ملت بزرگ ایران در طی این ۴۰ سال توانسته است با عنایت الهی و رهبری هوشمندانه حضرت امام و رهبر معظم انقلاب همه این دسیسه ها را خنثی کند.

وی با اشاره به تهدیدات اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص بازگرداندن تحریم ها گفت: با توجه به ظرفیت‌های بین ظیر اقتصادی کشور در بخش‌های مختلف اعم از قابلیت‌های مرزی و مراوده تجاری با ۱۵ کشور همسایه قطعا تحریم‌ها اثری نخواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: قطعا با تکیه بر توان داخلی و استفاده از ظرفیت های طبیعی و همچنین گوش فرادادن به فرمایشات رهبر معظم انقلاب کشور مسیر توسعه و شکوفایی را همچنان طی می کند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.