راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه سیستان وبلوچستان برگزار شد

عباس صفدری در گفتگو با خبرنگار «تاریخ ما»، اظهار داشت: راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان امسال نیز با شکوه و صلابت هر چه بیشتر در ۵۰ نقطه شهری و روستایی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

وی افزود: این راهپیمایی پاسخی محکم در برابر یاوه گویی ها و اقدامات استکبار جهانی بود و بار دیگر بصیرت و مقاومت ملت ایران را به همه دنیا یادآور شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: امروز اقشار مختلف مردم استان سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی با حضور پرشور و پر رنگ خود موجبات شکوه و عظمت این راهپیمایی ضد استکباری را فراهم کردند.

وی با اشاره به برگزاری این مراسم در مراکز شهرها و همچنین روستاها و دهستان های سراسر استان سیستان و بلوچستان گفت: راهپیمایی ۱۳ آبان در زاهدان با حضور پرشور اقشار مختلف مردم اعم از شیعه و سنی از میدان «آزادی» تا تقاطع  خیابان آزادی و امام خمینی (ره) برگزار شد.

صفدری تصریح کرد: نواختن زنگ استکبار ستیزی، برپایی نشست های هم اندیشی با حضور شخصیت ها و اقشار مختلف مردم، نشست در دانشگاه ها و حوزه های علمیه، اجتماع بزرگ طلاب شیعه و سنی، تشکیل نشست با موضوع دشمن شناسی و اعزام سخنران به مدارس از جمله برنامه های پیش بینی شده برای گرامیداشت این روز بود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.