دستگیری ۱۰نفر و توقیف ۱۲دستگاه عاقبت حرکات نمایشی خطر ساز شبانه در خاش

سرهنگ ابراهیم کوچکزایی در گفت وگو با خبرگزاری تاریخ ما از تشدید با رانندگان خودروها و موتورسوارانی خبر داد که با حرکات نمایشی و مارپیچ، تک چرخ زدن و ایجاد صدای ناهنجار سبب ایجاد مزاحمت برای شهروندان می شوند.

وی افزود: مدتی است که رانندگانی متخلف در سه راهی ولی آباد با حرکات نمایشی خطرناک و حادثه ساز و همچنین ایجاد ترافیک در محور اصلی باعث ایجاد مزاحمت برای شهروندان شهرستان خاش شده اند، که با هماهنگی دستگاه قضایی رانندگان متخلف شناسایی  شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش ادامه داد: سرعت و سبقت های غیر مجاز، لایی کشیدن در سطح معابر شلوغ و… از جمله تخلفات این رانندگان متخلف است که به دفعات مرتکب آن شده است.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای ماده ۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، در این شهرستان تاکنون ۱۰ نفر دستگیر که ۵ نفر آن ها راهی زندان شدند و برای ۱۲دستگاه خودرو حکم توقیف ۲ تا ۶ ماه صادر گردید که ۱۰ خودرو  جهت سیر مراحل قانونی روانه پارکینگ شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش با تأکید بر رعایت و احترام قوانین و مقررات توسط رانندگان، خاطر نشان کرد: پلیس با جدیدت و قاطعانه با رانندگان متخلفی که با حرکات نمایشی  و…سبب ایجاد اخلال در نظم شهری و ایجاد مزاحمت برای شهروندان فراهم آورند برخورد می کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.