دادستان خاش: برهم زنندگان نظم و آرامش مردم مجازات می شوند

فرهاد میر در گفت و گو با خبرگزاری تاریخ ما افزود: در شب های اخیر از ماه پر برکت رمضان مواردی تخلف تاسف بار در ورودی شهر خاش “میدان امام در سراهی محله قلندرزهی ها به سمت ولی آباد” گزارش شد که رانندگان جوان با سوءاستفاده از خلوت بودن معابر در شب اقدام به هنجارشکنی کردند، اما با ورود به موقع دستگاه قضایی و دستگاه های امنیتی و انتظامی شماری از نفرات بازداشت و خودروهایشان نیز توقیف شد.

وی اظهار داشت: هر گونه تیراندازی در شب و روز و مانور دادن خودروها در معابر و دور میادین تخلف محسوب و با مجرمان به شدت برخورد می شود.

میر ادامه داد: باعث تاسف هست که برخی افراد در لحظات نورانی و معنوی ماه مبارک رمضان به جای ذکرخداوند و مانوس شدن با نماز و کلام الهی آرامش را از مردم سلب می کنند.

دادستان خاش بیان کرد: در حوزه قضایی قطعا با این گونه نفرات که برای مردم مزاحمت ایجاد می کنند برخورد جدی صورت می پذیرد. 

وی گفت: دستگاه قضایی همچنین در موضوع برخورد با گران فروشی ها و کارشکنی در توزیع کالا و خدمات کوتاه نمی آید و با متخلفان با قاطعیت برخورد می شود.

دادستان خاش اهمیت و ضرورت برچیدن صف ها و تامین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان را یادآوری کرد و به مسوولان دست اندرکار متذکر شد که به سودجویان اجازه ندهند، بیش از این به مردم در شرایط دشوار اقتصادی و گرانی ها و آشفتگی بازار فشار وارد کنند.

میر بر ضرورت توجه به نیازهای مردم ضعیف و آسیب پذیر و اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.