مقابله جدی با قاچاق، اولویت اصلی مرزبانان در سال جاری

سردار حسین اشتری، در جمع خبرنگاران با قبولی طاعات و عبادات هموطنان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: بحمدالله مرزبانان نیروی انتظامی با استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی در سواحل، دریا و مرزهای خشکی با اقتدار به از سرحدات کشورمان حراست و پاسداری می کنند.

وی با اشاره به حضور شبانه روزی و مستمر مرزبانان نیروی انتظامی در برقراری امنیت در مرزهای ایران اسلامی افزود: در سال گذشته برای افزایش توان عملیاتی مرزبانان در مناطق مرزی و عملیاتی تجهیزات پیشرفته و جدیدی به یگان های مرزی اختصاص گردید.  

سردار اشتری در ادامه تصریح کرد: مرزبانان نیروی انتظامی با روحیه انقلابی و جهادی در راستای برقراری امنیت و دفاع از ارزش های ایران اسلامی در سراسر مرزهای کشورمان آماده جانفشانی می باشند.

فرمانده ناجا با اشاره به نامگذاری سال 1400 ” تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها ” از سوی معظم له بیان کرد: یکی از اولویت های اصلی مرزبانی و نیروی انتظامی در سال جاری، جلوگیری از ورود کالای قاچاق در سراسر مرزهای کشور می باشد که همکاران ما با قاطعیت و اجرای قانون با این پدیده شوم مقابله خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: به لطف پرودگار، مرزبانان غیور ایران اسلامی با همت مضاغف و استفاده از تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی و حضور مستمر و شبانه روزی در مرزها، آمادگی کامل در برقراری امنیت مرزها را بعهده دارند و مقابله جدی با هرگونه قاچاق را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده ناجا خاطرنشان کرد: دعای خیر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و مردم عزیز کشورمان بدرقه راه حافظان نظم و امنیت در نیروی انتظامی و مرزبانی خواهد بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.