بازار بورس محل بازی‌های سیاسی نیست

حجت‌الاسلام حسن شجاعی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، با  اشاره به وضعیت فعلی بورس و گلایه سهام‌داران از وضعیت موجود بازار، اظهار کرد: روزهای قرمز بورس و سقوط ارزش سهام‌ها در حالی است که دولت از مردم برای سرمایه‌گذاری در بورس دعوت به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه به دلیل ریزش‌های متوالی بازار بورس، مجلس بر آن شد که تحقیق و تفحصی از این سازمان و متولیان امر داشته باشد، تصریح کرد: در کمیسیون اصل ۹۰ مشغول رسیدگی به شکایت از بورس هستیم و اگر احساس شود افرادی کوتاهی داشتند، به قوه‌قضائیه معرفی می‌شوند.

وی با یادآوری اینکه در جلسه‌ای که با رئیس قوه‌قضائیه برگزار شد، بر ضرورت ورود دستگاه قضایی به موضوع بورس تاکید شد که این‌ موضوع مورد موافقت رئیس دستگاه قضا نیز قرار گرفت، ادامه داد: این تصمیم‌ها علاوه بر آن است که رئیس مجلس هم در جلسه سران قوا پیگیر این موضوع است.

حجت‌الاسلام شجاعی با تاکید بر این مطلب که با ورود مسئولان، امیدوار هستیم افرادی که مرتکب قصور یا کوتاهی شده‌اند بازخواست شده و بورس به روزهای خوب خود بازگردد، بیان کرد: بازار بورس محل بازی‌ها سیاسی نیست، زیرا بسیاری از مردم دسترنج چند ساله خود را در این بازار سرمایه‌گذاری کرده‌اند و حالا شاهد رنگ باختن آرزوهای‌شان هستند، پس نباید زندگی آنان قربانی بازی‌های سیاسی شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.