شکست انحصار آمریکا و آلمان با راه‌اندازی منحصربه‌فردترین سازه اسکواش خاورمیانه در سمنان

سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از این سالن در سمنان اظهار کرد: طرح ساخت خانه اسکواش سمنان درخاور میانه و آسیا بی نظیر است.

رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه این مجموعه یک پرستیژ در مجموعه اسکواش کشور محسوب می‌شود افزود: سازه‌های به کار گرفته شده در این سالن تا امروز در انحصار آمریکا و آلمان بوده است اما در ساخت این مجموعه با قدرت تولید داخلی توانستیم این مجموعه بی نظیر را با کمک مهندسین ایرانی محیا و آماده بهره‌برداری کنیم.

وی با اشاره به ویژه و استاندارد بودن این مجموعه ورزشی خاطرنشان کرد: از امروز سمنان میزبان رویدادهای بزرگ داخلی و خارجی در ورزش اسکواش خواهد بود.

‌ سلیمانی ادامه داد: در همین راستا امروز فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران نیز به پاس این تلاش‌ها، نقش خود را ایفا و سمنان را به عنوان مرکز آکادمیک و فعالیت‌های استعدادیابی کشور اعلام می‌کند.

وی اضافه کرد: با تلاش‌ها و هماهنگی‌هایی که بین استان و فدراسیون و کمیته استعداد یابی انجام خواهد شد برای نگه‌داشت و پرورش استعدادها در استان تلاش خواهیم کرد تا آنها را به ایران و جهان معرفی کنیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.