فعالیت ۲۷ هزار نفر نیروی انسانی در انتخابات استان زنجان

سمانه شاددل عصر امروز (۲۸ خرداد ماه) با حضور در ستاد انتخابات استان زنجان و در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در این دوره از انتخابات، ۲۷ هزار نفر عوامل دخیل هستند که شامل عوامل اجرایی شعبات، هیئت‌های نظارت، نیروی انتظامی، نیروهای امدادی اورژانس و آتش‌نشانی می‌شود.

وی با بیان اینکه تعداد عوامل اجرایی در این دوره از انتخابات، افزایش یافتخ است، افزود:  در هر شعبه ۲۰ نفر به طور میانگین مستقر هستند و هر اندازه تعداد شعب افزایش یابد، تعداد عوامل اجرایی نیز افزایش می‌یابد.

این مسئول، تامین خودرو را کار سنگینی برای ستاد انتخاباتی دانست و ادامه داد: علاوه‌بر اقلام روتین انتخابات، اقلام بهداشتی برای شعبات اخذ رای تامین شد که شامل ماسک، الکل، مایع‌دستشویی و برای افرادی که از بیماران کرونایی رای اخذ می‌کنند، لباس ایزوله تامین شد. همچنین برای افرادی که بدون ماسک وارد شعب حوزه انتخاباتی می‌شوند، ماسک در نظر گرفته شده و بیش از ۳۲۰۰ خودروی سواری برای استان تامین شده است.

شاددل یادآور شد: تعدادی خودرو برای هیئت‌های بازرسی و نظارت تامین شد. برای شعب سیار اتوبوس در نظر گرفته می‌شود. برای تامین خودرو تا این لحظه مشکلی نبوده و تا لحظه‌ای که صندوق‌ها به فرمانداری‌ها برسد، ماموریت خودروها به پایان می‌رسد.

معاون استاندار و رئیس کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان زنجان یادآور شد: اقلام پذیرایی برای بهداشتی و بسته‌بندی بودن، با توجه به ظرفیت واحدهای تولیدی استان تامین شد و برخلاف سال‌های گذشته به‌صورت مرکزی در ستاد خریداری و در سطح شهرستان و شعب ۲۷ هزار پک پذیرایی توزیع شد که صرفه‌جویی قابل‌ ملاحظه‌ای به همراه داشت.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.