فرماندار گلپایگان: حضور پررنگ مردم در انتخابات پشتوانه‌ دولت جدید است

حسین یارمحمدیان امروز (جمعه- ۲۸ خرداد) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: برای این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۹۱ شعبه اخذ رأی و هزار و ۸۲۸ نفر عوامل اجرایی و نظارتی در شهرستان گلپایگان پیش بینی شده است. تمام تمهیدات لازم اندیشیده شده و از ساعت هفت صبح شعب باز و آماده اخذ رأی بودند، به احتمال زیاد مهلت رأی گیری طبق مصوبات ستاد کرونا و با تشخیص وزارت کشور تمدید خواهد شد، اما از مردم می خواهیم که حضور خود در شعبه های اخذ رأی را به ساعات پایانی موکول نکنند. 

وی ادامه داد: پیش بینی می کنم میزان مشارکت مردم در شهرستان گلپایگان از متوسط کشوری بالاتر خواهد بود که این نشان دهنده تدین و تعهد مردم شهرستان گلپایگان است. از همه دعوت می کنم در انتخابات شرکت کنند و با حضورشان نقش خود را در نظام و کشور بیشتر از گذشته اثبات کنند.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: امروز روز ملت است و مردم باید در سرنوشت خود نقش آفرینی کنند. مشکلات همیشه بوده و اکنون هم به خاطر تحریم ها و موضوعات دیگر نقدهایی وجود دارد، اما حضور پررنگ مردم پشتوانه ای برای دولت جدید می شود که بتواند با قوت و قدرت بیشتری مسائل کشور را دنبال کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.