یک نماینده مجلس: حضور حداکثری مردم دست رد به سینه دشمن می‌زند

لطف‌الله سیاهکلی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما اظهار کرد: امروز توفیق داشتم در ۲ شهرستان آبیک و البرز حضور پیدا کنم و از هیئت‌های اجرایی و نظارتی و چند محل اخذ رأی در الوند و آبیک بازدید کنم، خدا را شاکریم نظم خوبی حاکم است و مردم حضور خوبی دارند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در این منطقه اغلب مردم کشاورز هستند و اول صبح برای کارهای کشاورزی می‌روند ولی آمار مشارکت نسبت به سال‌های پیش رشد خوبی دارد و فکر می‌کنم حضور مردم پررنگ باشد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک خاطرنشان کرد: حضور حداکثری دست رد به سینه دشمن می‌زند، دشمن منتظر این است که جمهوری اسلامی را از درون دچار بحران کند، ناکارآمد نشان دهد و بین مردم و نظام فاصله بیندازد، دشمن با حضور مردم باید دندان طمع را بکشد و ما با مشارکت خود آنان را وادار به عقب‌نشینی خواهیم کرد و مردم بار دیگر ثابت خواهند کرد که نظام جمهوری اسلامی نظام خودشان است و مسئولین نظام را خودشان تعیین می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم کشورمان ناامنی دیگر کشورهای همسایه را دیده‌اند، بیان کرد: حضور و مشارکت حداکثری امنیت کشور را در پی دارد و حضور میلیونی نشان می‌دهد کسانی که می‌خواهند در کشور ناامنی ایجاد کنند موفق نشدند چون آنان باید با مردم مبارزه کنند وقتی همه با هم باشند کسی نمی‌تواند در کشور ناامنی ایجاد کند. امنیت کنونی به واسطه شهدا، تلاش مدیران و خدمات نظام حاصل شده است.

سیاهکلی اظهار کرد: یکی از فواید مشارکت، انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری و شوراهای توانمند برای شهر و روستاست، افراد منتخب باید مسائل بر زمین مانده مردم مانند معیشت، اقتصاد، تولید و صادرات را سامان دهند که امیدواریم این اتفاقات با حضور حداکثری بیفتد و از این بخش نیز عبور کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در پایان سخنانش در خصوص فرد اصلح یادآور شد: فرد اصلح در هر زمانی تعریف خاص خود را دارد امروز اصلح به کسی می‌گویم که توان حل مشکل اقتصادی، معیشت و اشتغال مردم را داشته باشد، کسی که تجربه، سعه‌صدر و برنامه برای حل این موضوع داشته باشد فردی تواناست و توسط مردم انتخاب خواهد شد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.