مشارکت مردم قزوین در انتخابات ۱۴۰۰ چهار درصد بالاتر از میانگین کشوری

منوچهر حبیبی در خصوص مشارکت خوب مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: با ثبت مشارکت ۵۲.۱۴ درصدی خوشبختانه مردم این خطه افتخار آفریدند و مشارکت آن‌ها از میانگین کشوری حدود چهار درصد هم بالاتر بود.

حبیبی تصریح کرد: مردم موقعیت‌شناس استان نسبت به انتخابات مجلس شورای اسلامی که یک سال قبل برگزار شد حدود ۱۰ درصد بیشتر حضور داشتند و این افزایش مشارکت در شرایطی است که سایه سنگین ویروس کرونا کماکان در جامعه وجود دارد.

۳۱۵ هزار رأی مردم استان قزوین به رئیس‌جمهور منتخب

بنا بر اعلام روابط عمومی استانداری قزوین، وی با اعلام اینکه در این دوره ۴۹۲ هزار و ۵۱۸ نفر از مردم استان در انتخابات ۲۸ خرداد شرکت کردند، اضافه کرد: در استان قزوین آیت‌الله رئیسی ۶۴ درصد آرا معادل ۳۱۵ هزار رأی را به خود اختصاص داد و پس از آن نیز محسن رضایی ۹ درصد آرا، عبدالناصر همتی هشت درصد و قاضی‌زاده هاشمی هم چهار درصد آرای مردم استان را به خود اختصاص دادند.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین با بیان اینکه منتخبان مردم در شهرها و روستاها نیز مشخص شده است، یادآورشد: چنانچه فرد یا افرادی به نتایج اعلام شده در شوراها معترض باشند می‌توانند ۲ روز بعد از انتشار آگهی به فرمانداری‌ها مراجعه کرده و هیئت‌های اجرایی هم موظف هستند در مدت پنج روز به اعتراض آن‌ها رسیدگی کنند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.