بازدید رئیس مرکز توسعه حل اختلاف از مراکز قضایی شهرستان قدس

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شورای حل اختلاف استان تهران حجت الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضائیه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف کشور و معاونین ایشان و غلامرضا مهدوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران صبح روز یکشنبه (۶تیرماه) مصادف با ششمین روز از هفته قوه قضائیه از دادگستری، پزشکی قانونی و شورای حل اختلاف شهرستان قدس استان تهران بازدید کردند.

در بازدید از پزشکی قانونی دکتر بهنود رئیس پزشکی قانونی شهرستان قدس در خصوص روند رسیدگی به درخواست‌ها و مراحل آن توضیحات مبسوطی ارائه کرد.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صادقی و مهدوی ضمن گفت‌وگو با پزشک و کارکنان مرکز با مراجعین در خصوص عملکرد مرکز صحبت کردند.

در ادامه این بازدید ریاست مرکز توسعه حل اختلاف کشور و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران و هیأت همراه از مجتمع شورای حل اختلاف شهرستان قدس دیدن کردند.

صادقی ضمن بازدید از تک تک شعب شورای حل اختلاف با اعضاء و کارکنان صحبت کرده و در خصوص میزان سازش و الزامات اجرای قانون جدید شورای حل اختلاف توضیحات مفیدی ارائه کردند.

همچنین در جریان این بازدید حجت الاسلام والمسلمین صادقی در یک شعبه با اختلاف زن و شوهر جوان که درخواست طلاق داشتند برخورد کرد، با هدف برقراری سازش با صرف وقت زیاد موجبات مصالحه و سازش آنها را پدید آوردند تا این زوج جوان دوباره به زندگی لبخند بزنند.

در ادامه بازدید مهدوی در شعبه‌ای که با ۱۱۶ فقره وارده در خرداد ماه تعداد ۱۰۰ فقره سازش داشته ضمن تشویق اعضا و کارکنان شعبه دستور دادند هدایایی به رسم قدردانی به ایشان اهداء گردد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.