متخلفین انتخاباتی شورای شهر اردبیل باید مجازات شوند

آیت‌الله سید حسن عاملی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اردبیل اظهار کرد: بازشماری آرا شورای شهر اردبیل با حضور دستگاه‌های قضایی و نظارتی در حال انجام است و انتظار می‌رود کاندیداها به آرای نهایی تمکین کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برکات مهم انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های علمی در عرصه‌های مختلف سازندگی است و تولید واکسن کرونا در ایران نشان داد که کشور ما خیز بزرگ علمی برداشته و توان خاصی در پیشرفت‌های علمی دارد.

امام جمعه اردبیل با تبریک به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دستیابی به حرکت‌های بزرگ علمی در هفته‌های گذشته گفت: سپاه با رونمایی از واکس نورا با قابلیت عرضه به مجامع علمی و بین‌المللی و دستیابی به پهپادهای قاره پیما با برد 7 هزار کیلومتر دو هدیه خطیر علمی به ملت ما تقدیم کرد.

عاملی بیان کرد: دشمنان مخصوصا از روز گذشته، سر و صدا راه انداخته‌اند که رونمایی از این پهپاد، پیام دارد اما پیام آن، پیام دفاعی است نه هجومی. پیام آن، این است که ایران به قدرت فائق منطقه‌ای تبدیل شده و بدون ایران، معضلات منطقه خاورمیانه قابل حل نیست و ایران را نمی‌توان از معادلات منطقه‌ای کنار گذاشت.

وی ادامه داد: ملتی که در محاصره تکنولوژی به این موفقیت‌های عظیم دست پیدا می‌کند، قطعا با تحریم و فشار تسلیم نخواهد شد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدام ارزشمند اهدای عضو تصریح کرد: اگر مشیت خداوند بر مرگ مغزی عزیزی قرار گرفت، خانواده آن عزیز از اهدای عضو و نجات ده‌ها بیمار گرفتار، مضایقه ننمایند.

عاملی با اشاره به اینکه در استان ما حدودا 120 بیمار نیازمند چشم به راه، در حسرت حیات دوباره هستند، گفت: در سال گذشته در مجموع با30 نفر مرگ مغزی در سطح استان صرفا تعداد 13 خانواده افراد مرگ مغزی، راضی به اهدای عضو شده‌اند و بقیه با دفن اعضای عزیزان خود 120 بیمار نیازمند را ناامید کردند.

وی با بیان اینکه استان اردبیل در این باب پیشرو بود، افزود: متاسفانه  در سال‌های اخیر این رتبه تنزل یافته است که امیدواریم مردم با اهتمام دوباره به جایگاه اصلی خود در این باب دست یابد.

امام جمعه اردبیل اظهار کرد: از کاندیداهای محترم شورای شهر که به نتیجه اعتراض دارند می‌خواهیم که به شمارش جدید وثوق کامل داشته و آن را بپذیرند و از هرگونه سوء ظن اجتناب نمایند.

عاملی خاطرنشان کرد: دادستان و دستگاه‌های نظارتی با دقت و وسواسی کامل در حال شمارش مجدد هستند و در این بین از مسئولین قضایی و امنیتی نیز می‌خواهیم که بعد از اتمام کار متخلفین را شناسایی و با آنها به اشد وجه برخورد نمایند به حدی که درس بزرگی و بازدارندگی محکمی برای ادوار بعدی درست شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.