آبرسانی با تانکر به چند شهرک در اردبیل

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، در پیام روابط عمومی آبفای اردبیل 14 تیر  آمده است: با توجه به اتفاق پیش آمده در ورودی خط انتقال آب خام تصفیه خانه آب شرب شهرستان اردبیل خوشبختانه با تلاش چندین ساعته مدیریت و همکاران شرکت آب وفاضلاب استان مشکل حل شد.

در این پیام اضافه شده است: به دلیل اینکه مخازن ذخیره آب شرب خالی شده و انتقال آب به مخازن و شبکه داخل شهری زمان بر خواهد بود لذا به اطلاع عموم شهروندان و مشترکین شهر اردبیل می رساند، آب شرب این شهر امروز دوشنبه مورخ ۱۴تیر ماه تا ۱۲ شب با افت فشار و احتمال قطعی آب مواجه خواهد بود.

در این پیام از شهروندان تقاضا شده است که ضمن رعایت اصل صرفه جویی و مدیریت مصرف آب، از ذخیره سازی بیش از اندازه و مصارف غیر ضروری جدا خودداری نموده تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشده و این مقطع حساس را با کمترین تنش آبی سپری کنیم.

در پیام روابط عمومی آبفای اردبیل ادامه داده شده است: ضمن عذرخواهی از مشترکان محترم بابت قطعی و افت فشار آب در روزهای اخیر، تقاضا می شود در صورت داشتن هرگونه مشکلی در حوزه آب ، با واحد ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان به شماره 122 تماس حاصل کنند.

در این پیام آمده است: تانکرهای های آبرسانی سیار این شرکت برای خدمت رسانی به مشترکین و شهروندان در شهرک های کوثر، مخابرات، پیله سحران، دادگستری، نیایشو نیروی انتظامی مستقر بوده و برای شهرک های نادری، کشاورزی و کارشناسان درحال اعزام است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.