بررسی نظریه حکمرانی اجتهادی برای ساماندهی به زیست مجازی

نشست علمی «رهاورد نظریه حکمرانی اجتهادی برای ساماندهی به زیست مجازی» توسط پژوهشگاه فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما به نقل از پژوهشگاه فضای مجازی، چهارمین نشست از سلسله نشست‌های علمی «جهان اسلام در عصر فضای مجازی» با موضوع «رهاورد نظریه حکمرانی اجتهادی برای ساماندهی به زیست مجازی» برگزار می‌شود.

این نشست علمی توسط دفتر مطالعات اسلامی و ارتباطات حوزوی پژوهشگاه فضای مجازی و با مشارکت معاونت ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه، مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، خبرگزاری ابناء، مؤسسه آینده‌پژوهی جهان اسلام و نهاد نمایندگی در پردیس فارابی دانشگاه تهران با ارائه آیت‌الله محمدحسین ملک‌زاده مبلغ دینی در عرصه بین‌الملل و از اساتید عالی دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه و دانشگاه، برگزار می‌شود.

این نشست سه‌شنبه ۱۵ تیر ماه رأس ساعت ۹ صبح به صورت مجازی و برخط برگزار می‌شود و در آن محورهایی از جمله مبادی، مقومات و مؤلفه‌های حکمرانی اجتهادی، وجوه امتیاز حکمرانی اجتهادی نسبت به نظریات رقیب، تطبیق حکمرانی اجتهادی بر فضای مجازی و تأثیر حکمرانی اجتهادی بر تعاملات مجازی انسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جزئیات نحوه حضور در این جلسه در سایت در دسترس است و برای حاضرین در جلسه که خلاصه‌ای از نشست، به زبان فارسی ارائه کنند، گواهینامه معتبری از طرف «مرکز ملی فضای مجازی» صادر خواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.