طرح تاکتیکی جدید عراق برای تامین امنیت در مرزهای مشترک با سوریه

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک  به خبرگزاری شفق نیوز گفت: سفر سرلشکر عبدالامیر الشمری، معاون فرمانده عملیات مشترک به مرزهای عراق و سوریه و بخش الجزیره که اخیرا شاهد برخی خلأهای امنیتی بود با هدف اطلاع از وضعیت این منطقه بود.

او اضافه کرد: فرمانده نیروهای گارد مرزی، فرمانده الجزیره، فرمانده نیروی زمینی و نیز فرماندهان حشد شعبی به همراه الشمری در منطقه حضور داشتند.

الخفاجی تاکید کرد: این بازدید بسیار مهم در وهله اول برای تعقیب گروه‌های تروریستی در این مناطق و تامین امنیت مرزهای عراق و سوریه بود که الشمری به اظهارات فرماندهان امنیتی در این منطقه نیز گوش داد.

او تصریح کرد: نیروهای امنیتی در طول این مدت فعال بوده و مرزها به طور کامل امن هستند. به طوریکه فرماندهان امنیتی تدابیر پر کردن خلأها را در نظر گرفتند. عبدالامیر الشمری نیز پشتیبان این گام‌ها بود و تغییر نقشه‌ها و پیگرد تروریست‌ها در این مناطق ادامه دارد.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک اشاره کرد: طرح‌های تاکتیکی برای پیگرد تروریست‌ها و قاچاقچیان و پر کردن خلأهای امنیتی در نظر گرفته شده است. همچنین در حال حاضر روی پهپادهای اطلاعاتی تکیه داریم و این اقدام جدید نیروهای امنیتی است و شیوه تعقیب را در افزایش تلاش اطلاعاتی و امنیتی تغییر داده است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.