اختصاص زمین برای احداث دفتر مجمع خیرین شهرساز شیراز

سید عبدالرضا دستغیب بعد از شهر یکشنبه ۲۳ آبان در صحن علنی شورای شهر شیراز، با بیان اینکه رویکرد ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز پشتیبانی از خیرین و همراهی با آنان است، به اهمیت به کار فرهنگی در کلانشهر شیراز متناسب بر جایگاه و شان تاکید کرد.

او گفت: شکل گیری مجمع خیرین شهرساز با نگاه ارتقاء فرهنگی این شهر بوده و در همین راستا پروژه‌های عمرانی و فرهنگی عام‌المنفعه عملیاتی شده است.

مدیرعامل مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شیراز همچنین شکل گیری سراهای فرهنگ مهربانی، همیاران مهربان ترافیک و همیاران فضای سبز را بخشی از عملکرد این مجمع اعلام کرد و افزود: پروژه‌های عام المنفعه مرکز خود اشتغالی مسجد، کتابخانه، فرهنگسرای مهربانی زمین چمن مصنوعی خانه سلامت درمانگاه کلانتری و … از جمله پروژه‌هایی است که توسط خیرین زیر مجموعه این مجمع احداث شده است.

دستعیب با بیان اینکه این مجمع در ادامه برنامه‌های فرهنگی خود از رانندگان قانون مدار و ورزشکاران مدال آور در عرصه بین‌المللی تقدیر کرده است، خواستار برگزاری نشست صمیمانه و تجلیل از خیران و واقفان توسط شورای اسلامی شهر شیراز شد.

مدیرعامل مجمع خیرین فرهنگ ساز و شهرساز شهردار شیراز به دو سرای فرهنگ مهربانی در پایانه اتوبوسرانی نمازی و دستغیب اشاره کرد و گفت: این سرای فرهنگ مهربانی در حال تبادل کتاب بین علاقمندان هستند.همچنین در کنار این فرهنگسراها در اجرای  چندین مرتبه طرح پیوند کتاب، حدود ۷۵۰۰جلد کتاب بین شهروندان توزیع شده است و در این طرح، کتاب‌ها پس از مطالعه در اختیار دیگر شهروندان قرار می‌گیرد.

دستغیب همچنین اختصاص دو میلیارد تومان اقلام بهداشتی در زمان شیوع کرونا  وتوزیع بین افراد نیازمند از جمله اقدامات انجام شده این مجمع در زمان شیوع کرونا عنوان کرد.

ساخت مسجد الغدیر، ساخت ساختمان اداری و نمازخانه  نیروی انتظامی، زمین خاکی کوشک میدان، احداث مرکز  خوداشتغالی بانوان حضرت فاطمه الزهرا(س)، کتابخانه خواجه نصیرالدین طوسی، زمین چمن مصنوعی در بوستان مادر، احداث خانه سلامت امید و زندگی که اخیرا به بهره برداری رسیده است را از جمله اقدامات انجام شده توسط مجمع بود که او به آنها اشاره کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.