مدال برنز جهانی به تکواندوکار زنجانی رسید

علی سپهری در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، با اشاره به پایان قضاوت‌های مرحله فینال چالش سوم مسابقات آنلاین قهرمانی جهان ۲۰۲۱، اظهار کرد: در این دوره از رقابت‌ها پومسه‌روهای ایران در دو بخش تیم ملی و آزاد موفق به کسب ۱۹ مدال طلا، نقره و برنز شدند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات که به میزبانی کره‌ جنوبی برگزار شد، سونا رزاقی از زنجان توانست با قرار گرفتن در جایگاه سوم، مدال ارزشمند برنز را از آن خود کند، گفت: انتخابی مرحله اول این رویداد جهانی ۱۰ شهریورماه امسال برگزار و مرحله نیمه‌نهایی آن نیز ۲۸ مهرماه قضاوت شد.

این فعال ورزشی با یادآوری اینکه نگار مددخانی از زنجان نیز به عنوان یکی از مربیان تیم‌ملی در این رویداد جهانی حضور داشت، ادامه داد: در این بخش ورزشکاری از کشور میزبان عنوان نخست را از آن خود کرد، تکواندوکاری از دانمارک به مقام نایب‌قهرمانی رسید و سونا رزاقی به همراه ورزشکاری از نروژ جایگاه سوم را در رده سنی ۳۱ تا ۴۰ سال به خود اختصاص دادند.

رئیس هیئت تکواندو استان زنجان با اشاره به اینکه بعد از شیوع ویروس کرونا، حوزه ورزش یکی از بخش‌هایی است که بیشترین آسیب را متحمل شده است، خاطرنشان کرد: با این وجود هیئت تکواندو استان زنجان تلاش دارد که با حضور مستمر در رویدادهای مختلف، از جمله رقابت‌های لیگ، پویایی را در این رشته ورزشی حفظ کند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.