برپایی نمایشگاه و فروشگاه کتاب با ۳۷۰عنوان در رزن

حمیدرضا علیخانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، ضمن تبریک هفته کتاب، اظهار کرد: مراسم تجلیل از فعالان حوزه نشر و کتاب و همچنین آیین رونمایی و نقد و بررسی کتاب‌های نویسندگان بومی شهرستان در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: نشست با کتابخوان‌های شهرستان با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های اجرایی به همین مناسبت خواهد بود.

علیخانی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای، تبلیغات محیطی و فضای مجازی در تولید محتوا در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی در دست اقدام است، تصریح کرد: با هماهنگی فرمانداری شعار هفته کتاب در سربرگ ادارات رزن درج شد و همچنین اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی، مدارس و … را هم به مناسبت هفته کتاب خواهیم داشت.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رزن گفت: نشست با  کتابفروشان و فعالان کتابخوانی شهرستان با هدف رفع مشکلات، برگزاری ویژه برنامه‌های کتاب و کتابخوانی در شهرستان رزن در مجتمع‌ فرهنگی هنری اندیشه، دیدار با مسئولین کتابخانه‌های فعال کانون مساجد و تجلیل از کتابداران و اهدای کتاب به شهروندان و ادارات را هم برای گرامی‌داشت این هفته هدف قرار داده‌ایم.

وی در پایان یادآور شد: بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور از ۲۴ آبان‌ماه تا ۱ آذر سال در شهرستان رزن برگزار می‌شود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.