سقوط سرو به رتبه چهارم!

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، شاگردان علی خبارگه که نخستین بازی خود در این رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، روز گذشته برابر تیم سیرجانی تن به شکست داده و جایگاه خود در جدول را به این تیم دادند.

هفته‌ دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان، جام سردار دل‌ها روز گذشته پیگیری شد که در گروه نخست این رقابت‌ها تیم‌های آریا تنکابن، گیتی‌پسند اصفهان، افق قم و توپکا فاتح میدان شدند و در گروه دوم تیم‌های اسپورت هوشیار تبریز، گل‌گهر سیرجان، مقاومت بسیج و وارنای گیلان رقیبان خود را شکست دادند. 

تیم‎های شهداب جوان یزد در گروه اول و تخت جمشید مرودشت در گروه دوم این هفته استراحت داشتند.

در پایان هفته دوم لیگ دسته یک مردان، تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و آریا تنکابن با دو برد و شش امتیاز به ترتیب در رتبه‌های اول و دوم گروه نخست مسابقات قرار گرفتند.

در گروه دوم نیز تیم گل‌گهر سیرجان با دو برد و شش امتیاز صدرنشین شد و تیم وارنای گیلان با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.

تیم سرو قامتان همدان هم با یک برد و سه امتیاز بعد از سیرجان، وارنای گیلان و نماینده تبریز در رتبه‌ی چهارم جدول قرار گرفت.

شاگردان خبارگه دیروز ست اول را با پیروزی به اتمام رساندند اما در سه ست بعدی قافیه را به حریف قدرتمند خود واگذار کرده و در نهایت دست خالی به همدان بازگشتند.

همدان امسال با حمایت‌های رئیس هیات والیبال این استان و پیگیری‌های اسپانسر تیم، به دنبال روزهای خوب با علی خبارگه در لیگ یک است و رویاهای خود برای صعود به لیگ برتر را جستجو خواهد کرد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.