نخبگان برای حل مسائل و مشکلات منطقه راهکار ارائه دهند

دکتر” رحمان مجازی” رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جیرفت شامگاه سه شنبه دوم آذرماه  در نشست هفتگی ستاد نماز جمعه با گرامیداشت هفته بسیج گفت : در راستای ایفای صحیح وظایف امامت جمعه و برای شناخت وضع موجود و ترسیم وضع مطلوب، اولین و بنیادی‌ترین موضوع، آمار و اطلاعات صحیح از شرایط منطقه وارائه این مسائل به امام جمعه است.

وی با اشاره به نقش‌ آمار صحیح در برنامه ریزی دقیق برای حل مشکلات افزود: بدون آمار، اطلاعات و خرد جمعی برای حل این مشکلات و معضلات، هیچ کاری به نتیجه مطلوب نخواهد رسید.

وی  برخورداری از روحیه مشورتی و تعامل را مورد تاکید قرار داد و گفت: امام جمعه شهرستان‌ با روحیه علمی و مشورتی و با نگاه بلند و اهتمام ویژه در این میدان پرچم‌دار است و اعضای ستاد نماز جمعه به عنوان بازوی مشورتی ایشان می توانند در حل مسائل و مشکلات شهری همراه و همگام با نهاد امام جمعه حرکت کنند.

رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه جیرفت در ادامه گفت : با هم‌فکری، هماهنگی و هم‌افزایی مؤمنانه مسیر طی و به اهداف عالیه مد نظر مقام معظم رهبری  خواهیم رسید.

وی مسائل و مشکلات شهرستان را قابل حل دانست و گفت : نخبگان برای حل مسائل و مشکلات منطقه راهکار ارائه دهند.

در ادامه “علی میرکهنوج”  رئیس اتاق اصناف و از اعضای ستاد نماز جمعه  گفت : متاسفانه گرانی و تورم مختص به بازار جیرفت نیست و اکثریت بازار جیرفت همراه نظام و رهبری بوده و خود بازاریان نیز از وضع موجود و گرانی ها گلایه مندند.

رییس اتاق اصناف شهرستان جیرفت با بیان علل گرانی و گلایه از اینکه فقط اصناف را عامل گرانی ها بدانیم؛ گفت : بر اساس آمار و اطلاعات موجود، عوامل مختلفی از جمله افزایش نرخ ارز، عدم تامین کافی کالا به ویژه کالاهای اساسی، تحریم و … در افزایش قیمت‌ کالا دخیل هستند .  

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.