عدم رضایت از گزینه های پیشنهادی استانداری خراسان شمالی به خاطر ناآشنایی با استان

محمد وحیدی، در گفت‌وگو با خبرگزاری تاریخ ما، با اشاره به اینکه استاندار خراسان شمالی یا باید بومی و یا بوم شناس باشد، اظهار کرد: استاندار یک شخصیت کادرساز است و استاندار خراسان شمالی نیز باید یا بومی و یا بوم شناس باشد که اگر استاندار ظرفیت‌های نیروی انسانی استان را به خوبی بشناسد به طور قطع کادرسازی خوبی در استان خواهد داشت.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه استاندار بوم شناس به خوبی فرصت‌ها و تهدیدهای استان را می‌شناسد، افزود: برای انتخاب استاندار دو موضوع بسیار مهم است یکی اینکه استان را بشناسد و دوم اینکه نفوذ خوبی برای پیشبرد اهداف استان در سطح ملی داشته باشد.

وحیدی با اشاره به اینکه استاندار حلقه اتصال بین استان و ظرفیت‌های ملی است، ادامه داد: باید نگاه توسعه‌ای در استان مقدم‌تر از دیگر نگاه‌ها باشد اما متاسفانه تاکنون نگاه سیاسی در استان مقدم‌تر از نگاه توسعه‌ای بوده است.

وی با بیان اینکه براساس آمایش سرزمینی، جایگاه خراسان شمالی بسیار بالاتر از جایگاه موجود است، تأکید کرد: استاندار نباید یک جناح، یک ناحیه و یک گروه خاص را ببیند بلکه باید از تمام پتانسیل‌های موجود استان استفاده کند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اضافه کرد: اگر وفاق و همدلی در استان وجود داشت به طور قطع نیروهای انسانی استان در مسئولیت‌های ملی بیشتر دیده می‌شدند.

وحیدی با بیان اینکه با گزینه آخر پیشنهادی سکان‌داری استان موافق نیستم، تصریح کرد: گزینه پیشنهادی هیچ‌گونه شناختی به استان ندارد و مردم استان هم شناختی به گزینه پیشنهادی ندارند و براساس توضیحات ارائه شده، خراسان شمالی نیازمند گزینه‌های قوی‌تری برای سکان‌داری استان است.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: رسانه‌های استان باید بتوانند نگاه توسعه‌ای را در مدیران ایجاد کند و تمام اجزای حاکمیت نیز باید از مسئولان استان حمایت کنند تا مسئولان استان نیز با اقتدار در صحنه‌های مختلف کاری حاضر شوند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.