“عرفان های کاذب” دام طراحان تهاجم فرهنگی برای آسیب به اعتقادات دینی

سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان ۷ آذر ۱۴۰۰ در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی فرهنگی و هنری رنگ ها و نیرنگ ها در استان، اظهار کرد: تهاجم نظامی و ۸ سال دوران دفاع مقدس، اولین هدف دشمن بود که علی رغم خسارات مادی که به ما وارد ساخت، اثرات معنوی بسیار ارزشمندی را در زندگی ما و برای کشور داشت که در آینده نیز اهمیت آن بیشتر نمایان خواهد شد.

وی افزود: تهاجم فرهنگی دومین دسیسه دشمن است که آهسته و آرام و خاموش بوقوع می پیوندد و امروز جزو برنامه های اصلی دشمنان نظام ‌جمهوری اسلامی قرار گرفته است.
هاشمی خاطرنشان کرد: در تهاجم فرهنگی، افراد تشویق به استقبال می شوند و در این تهاجم، دشمن اعلام دوستی و رفاقت می کند، لذا باید بسیار هوشمند بوده و نسبت به زوایای مختلف تهاجم فرهنگی به منظور مقابله با آن، شناخت داشته باشیم.
وی همچنین گفت: در جنگ نظامی، تهاجم مشخص و درگیر مرز ها هستیم و اما در تهاجم فرهنگی، تهاجم آرام، آهسته و خاموش بوده و در این نوع از تهاجم، تفکرات و مغزها، مورد هجوم دشمنان قرار خواهد گرفت.
هاشمی عرفان های کاذب و حمله به اعتقادات دینی را از جمله روش های تهاجم فرهنگی دانست و بیان کرد: در تهاجم فرهنگی، زمان، مکان و شخص اهمیت ندارند و گستره وسیعی از انسان های یک جامعه، مورد هدف دشمنان قرار خواهند گرفت؛ لذا همگان باید دقت کنیم تا در دام طراحان این نوع تهاجم قرار نگیریم.
استاندار سمنان ضمن تشکر از تلاش های هنرمندان، پیشکسوتان و صاحبان هنر و اندیشه به منظور برپایی این جشنواره ملی، گفت: برخود لازم و فرض دانستم تا با شرکت در این آیین، از برگزاری این اقدام شایسته و ضروری که در سطح کشوری برگزار شد، تقدیر کنم.

عالی ترین مقام اجرایی دولت در استان سمنان تصریح کرد: امروز تهاجم فرهنگی، هدف اصلی دشمن در جهت آسیب رساندن به نظام جمهوری اسلامی است که باید به صورت بسیار جدی در برابر آن هوشیار و آگاه باشیم.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.