افزایش ۶۲ درصدی کشف کالا و ارز قاچاق در ایلام 

 سردار “دلاور  القاصی مهر” در هفتمین نشست قرارگاه استانی مبارزه با قاچاق کالا و ارز،با بیان اینکه بدون مشارکت مردم در تولید امنیت توفیقی حاصل نخواهد شد، اظهار کرد: نیروی انتظامی در استان ایلام با همکاری دستگاه قضائی از ابتدای سال تا کنون ۱۸مرحله طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به مرحله اجرا در آورده است.

وی افزود: با تلاش جهادی و شبانه روزی کارکنان انتظامی استان و با محوریت پلیس امنیت اقتصادی از ابتدای سال تا کنون بالغ بر ۲ هزار  ۳۰۰رأس احشام و ۴۲۰ تن نهاده دامی قاچاق در سطح استان کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام، ادامه داد: در همین مدت بیش از ۱۱۰ هزار قطعه مرغ، ۱۰۰هزار لیتر سوخت قاچاق کشف، ۳۷۶ نفر دستگیر، و ۳۲۳ دستگاه انواع خودرو در این زمینه ها متوقف و روانه پارکینک شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی، محموله های قاچاق توسط کارشناسان بیش از۳۲۰ میلیارد ریال تعیین شده، گفت: کشفیات قاچاق در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با ۶۲ درصد افزایش نشان از عزم جدیدی پلیس برای ریشه کن کردن این پدیده شوم را دارد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از کانال اطلاع‌رسانی پلیس،  القاصی مهر،در پایان ضمن تقدیر از همکاری دستگاه قضائی و سازمانهای دخیل در امر مبارزه با قاچاقا کالا و ارز، عنوان داشت: مبارزه جدی و همه جانبه  پلیس با پدیده قاچاق کالا و ارز و افرادی که باعث اخلال در نظام اقتصادی و به خطر افتادن سلامت جامعه  می شوند ادامه دارد،و با حضور فعال و هوشمندانه در سطح جامعه اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهدداد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.