موزه رضا عباسی کلاس‌های تذهیب برگزار می‌کند

به‌گزارش «تاریخ ما» به نقل از میراث‌آریابه نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران، استفاده از منابع تصویری و آموزشی موجود در موزه در کنار آموزش استادان و بازدید از نمایشگاه‌های برگزار شده در موزه در بهبود کیفیت آموزشی نقش مهمی را ایفا می‌نماید و به دلیل استقبال هنرجویان به طور دائم و در سطوح متفاوت برگزار می‌ شود.

کلاس‌های خوشنویسی، نقاشی، نگارگری وتذهیب تحت نظر اساتیدی چون ناصر رحیمی، فریبا سلطانی، فرزانه فیاض فر، پریسا رحمانی و نازنین رهنما به صورت کارگاهی در فضای موزه برگزار می‌شود.

هر ترم 10 جلسه است که در طول دو ماه و نیم به غیر از روزهای جمعه برگزار می‌شود؛ ساعت‌های برگزاری کلاس‌های بزرگسالان صبح‌ها 8 الی 12 و بعد‌از ظهر‌ها 13 الی 17 و کلاس‌ها برای کودکان و نوجوانان ساعت 14:30 الی 17 است.

علاقه‌مندان به شرکت در این دوره‌ها می توانند به واحد آموزش موزه رضا عباسی، واقع در خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، پلاک 892، مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ تلفن 88535135 تماس بگیرند.

موزه رضا عباسی در سال 1356 گشایش یافت، ساختمان این موزه 4 طبقه و دارای سبک مدرن است و مجموعه ارائه شده در این موزه آثاری از هزاره دوم پیش از میلاد تا پایان دوره قاجار را در بر می‌گیرد.

آثار متنوع این موزه ریتون های زرین دوره هخامنشی، ظروف سیمین دوره ساسانی و دیگر اشیاء فلزی و سفالی، زیور آلات و نگاره ها و … را شامل می‌شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.