حمایت دولت، گیلان را به جایگاه گذشته خود می رساند

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، مصطفی سالاری پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاح شش پروژه بندری، عمرانی، گردشگری و صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی انزلی، اظهار کرد: منطقه ویژه اقتصادی می تواند با توجه به ظرفیت خود مسیر توسعه در استان را تسریع کند.

وی با اشاره به افتتاح چندین پروژه مهم با حضور معاون اول رئیس جمهور، افزود: کریدور چین – قزاقستان – ایران یکی از مهم ترین پروژه ها محسوب می شود که با حمایت های بعدی دولت می تواند استان گیلان را به جایگاه گذشته خود در شمال کشور برساند.

 استاندار گیلان با اشاره به سیاست های کلان دولت و تغییراتی که در حوزه ایجاد ارتباط با کشورهای حوزه دریای خزر پیگیری می شود، گفت: دیدگاه جامعه شناسی این کریدور می تواند مسیر ما را از مسیرهای واحد به مسیرهای متعدد تبدیل کند.

به گفته این مسئول در صورت ادامه حمایت های از سوی دولت این مسیر می تواند زمینه توسعه و رونق اقتصادی را برای استان و کشور به ارمغان بیاورد.

 سالاری در ادامه به افتتاح پروژه های گردشگری و صنایع شیمیایی اشاره و خاطرنشان کرد: حوزه گردشگری یکی از اولویت های توسعه و اشتغال زایی استان گیلان محسوب می شود حمایت ها دولت از این حوزه در استان می تواند در بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی و اشتغالزایی استان تأثیرگذار شود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.