یزد با مشکل ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی مواجه است

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، علی زینی‌وند ظهر امروز در این کارگروه تخصصی اشتغال با اشاره به اینکه در حوزه دانش بنیان و فناوری استان یزد باید موجی از اشتغال را ایجاد کند، اظهار داشت: جلسه‌ای با مدیران بانک‌های عامل در استان یزد به منظور آسیب شناسی برگزار می‌شود تا با این کار بتوانیم علت اصلی مسائل و مشکلات به وجود آمده در این بخش را بررسی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در ارتباط با طرح‌های ویژه خطاب به فرمانداران بیان کرد: اگر فرمانداران بتوانند طرح‌های ویژه با حجم اشتغال‌زایی بالا و مطمئن را در شهرستان‌ها شناسایی کنند به کارگروه ارائه دهند.

وی افزود: اولویت ما در استان یزد، طرح‌های ویژه با کارکرد بسیار خوب است و بدون شک در کارگروه نیز ابتدا این طرح‌ها را بررسی می‌کنیم تا بتوان حجم بیشتری را به کار گرفت.

زینی‌وند با اشاره به اهمیت و توجه ویژه به مشاغل خانگی عنوان کرد: مشاغل خانگی بحث بسیار مهم و حائز اهمیتی است و در این بخش سهمیه‌ای به یزد اختصاص یافته که باید سهم دستگاه‌های مختلف در استان مشخص و به زودی راه اندازی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد عنوان کرد: در این مدت مجموعه استان در بحث اشتغال فعالیت‌های چشمگیری داشتند و با نظارت‌هایی که در استان صورت گرفته، انحراف کمی داریم که با تلاش دوستان بدون تردید در ماه‌های آینده انحراف کمتری نسبت به اکنون خواهیم داشت.

وی بیان کرد: شرکت‌های متولی ذخیره سازی نهاده‌های دامی در استان باید مشخص شود که این متقاضیان، اشتغال زایی دارند یا خارج از رسته هستند و باید بررسی در این زمینه انجام گیرد و با توجه به اینکه در بحث ذخیره سازی در استان با مشکلاتی روبرو هستیم، بتوانیم با تخصیص اعتباری به این شرکت‌ها از فعالیت‌های آنها در یزد بهره مند شویم.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.