نمایشگاه مولاژ در موزه رضا عباسی برگزار می‌شود

به‌گزارش «تاریخ ما» به نقل از میراث‌آریابه نقل از روابط‌عمومی  اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان تهران، آفرین امامی مدیر موزه رضا عباسی دیروز سه‌شنبه 26 تیر 97 با اعلام این خبر گفت: «این نمایشگاه با عنوان “مولاژ در یک نگاه ” هفتمین تجربه استاد رضا محمدی در این زمینه است که با همت اداره کل میراث فرهنگی استان تهران، موزه رضا عباسی، ایکوم ایران، پژوهشکده میراث فرهنگی و مجموعه تاریخی فرهنگی نیاوران، با هدف معرفی مواریث فرهنگی و تاریخ ۷۰۰۰ ساله هنر و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.»

امامی افزود: «هنر مولاژ یا همانندسازی که به همت استاد رضا محمدی، ۲۵ سال قبل در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و مرکز آموزش عالی پایه گذاری گردید، بسیار مورد استقبال ایرانیان و توریستهای خارجی قرار گرفت.»

او ادامه داد: «این نمایشگاه دریچه‌ای جدید برای نگاهی متفاوت به این هنر است. هنری که می‌تواند در جای جای این سرزمین و خارج از مرزهای این سرزمین جایگاه خاصی داشته باشد و همچنین باعث کارآفرینی برای جوانان این مرز و بوم باشد.»

نمایشگاه مولاژ شامل 50 عدد تابلو، مولاژ و حدود 40 عدد تولیدات فرهنگی است. و از  تاریخ 29 تیرماه لغایت 5 مرداد ماه در موزه رضا عباسی برگزار می‌شود.
موزه رضا عباسي درخيابان شريعتی. نرسيده به پل سيد‌خندان. پلاک 892 قرار دارد. علاقه‌مندان برای اطلاعات بيشتر میتوانند با شماره تلفن88535135 تماس بگيرند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.