نعمتی: از بیرون به تیم فشار می‌آورند/ ما برمی‌گردیم تا برای قهرمانی بجنگیم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، سیامک نعمتی پس از برد پرسپولیس مقابل ماشین سازی اظهار کرد: خدا را شکر توانستیم این پیروزی را به مهرداد میناوند تقدیم کنیم. جایش خیلی بین ما خالی است و از همین‌جا به خانواده‌اش تسلیت می‌گویم و امیدوارم بتوانیم با قهرمانی روحش را شاد کنیم.

او درباره صحنه خطا و پنالتی روی بازیکن حریف گفت: هنوز متوجه نشدم که خودم پنالتی کردم یا بازیکن حریف خودش را انداخته است. داور چیزی نگفت و فقط گفت دو نفری فشار آوردید اما ۹۰ درصد می‌گویم آن صحنه پنالتی نبود.

مدافع پرسپولیس اضافه کرد: انتظارات از پرسپولیس بالا است چون تیم ما چهار سال است و بهترین نتایج را به دست می‌آورد. از بیرون به تیم فشار می‌آورند و هواداران ما باید کمک کنند این فشارها از روی دوش تیم برداشته شود و نیاز به حمایت‌های‌شان داریم و شک نکنید ما برمی‌گردیم تا برای قهرمانی بجنگیم. مطمئن باشید برای قهرمانی می‌جنگیم.

او درباره صحبت‌های بازیکنان ماشین‌سازی در رابطه با این‌که پرسپولیس جوانمردانه بازی نکرد، گفت: اگر بازی جوانمردانه مهم است، خودشان هم باید جوانمردانه بازی می‌کردند چون هر چند دقیقه بازیکنان‌شان روی زمین می‌افتادند.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.