دانشگاه باید رسالت‌ها و وظایف خود را در قبال رزمندگان انجام دهد

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، پرویز قزلباش ظهر شنبه  در برنامه علوم‌پزشکی به مناسبت‌ هفته دفاع‌مقدس با اشاره به اینکه حرکت شجاعانه شهدا و ایثارگران را هیچ چیزی جبران نمی‌کند، گفت: در این مقطع حساس کنونی که شرایط جامعه به نحوی نابسامان است، امید است مردم همواره در صحنه حضور پیدا کنند و همه تلاش خود را برای برطرف کردن این مشکلات بردارند و در راهی که شهیدان رفته‌اند قدم‌های استواری را برداریم

وی افزود: حوزه سلامت، حوزه حفاظت از سلامت رزمندگان است و این وظیفه،  یک  مسئولیت سنگینی است که سالیان سال به این حوزه محول شده است.

قزلباش خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم‌پزشکی باید رسالت‌ها و وظایف خود را در قبال رزمندگان به بهترین نحو انجام بدهند و هر کمکی به لحاظ علمی و پژوهشی و آموزشی که جز وظایف این ارگان است را به بهترین نحو به انجام برساند.

وی با اشاره به سختی پیمودن مسیر و راه شهدا، گفت: همگی بر این موضوع آگاه هستیم که ادامه دادن راه شهدا  کار سختی است اما  امید است با ایمان و اخلاص و توکل به شهدا این راه را به بهترین نحو ادامه دهیم.

قزلباش ضمن بیان اینکه در حال حاضر و در مقطع کنونی مسئولیت‌شناسی می‌تواند کمک شایانی به برطرف شدن مشکلات داشته باشد، اظهار کرد: امیدوارم که مسئولیت‌ها را بشناسیم و وظایفمان را در قبال مردم و جامعه به نحو احسن انجام بدهیم.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.