حضور اکبری در نشست جهانی/ احتمال اضافه شدن مس رستلینگ به بازیهای کشورهای اسلامی

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش روستایی، نشست فدراسیون جهانی مس رستلینگ (چوب کشی) با حضور نمایندگان بیش از ۴۰ کشور جهان از طریق فضای مجازی برگزار شد که عباسعلی اکبری سرپرست فدراسیون ورزش روستایی به همراه مسئول روابط بین الملل فدراسیون به عنوان نمایندگان ایران در این وبینار حضور داشتند.
الکساندر آکیموف رئیس فدراسیون جهانی مس رستلینگ به اقدامات انجام شده این ورزش در سال ۲۰۲۰ اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با از بین رفتن ویروس کرونا، تقویم بین المللی این رشته ورزشی در سال ۲۰۲۱ میلادی به اجرا درآید. 
همچنین آکیموف از تلاش فدراسیون جهانی برای اضافه شدن این رشته ورزشی مهیج و سنتی به جمع رشته های بازیهای جهانی همبستگی کشورهای اسلامی خبر داد.
در ادامه، ایلگام کادیروف رئیس فدراسیون ازبکستان به برگزاری اولین دوره بازیهای آسیایی جوانان در این کشور اشاره کرد و از درخواست رسمی خود برای اضافه شدن مس رستلینگ به جمع رشته های این رقابتها خبر داد.
در نهایت تقویم سال ۲۰۲۱ فدراسیون جهانی مس رستلینگ به تصویب اعضای حاضر رسید.
فدراسیون جهانی مس رستلینگ که در ایران به رشته چوب کشی معروف است، حدود ۹ سال است که به ریاست الکساتدر آکیموف روسی به فعالیت خود ادامه می دهد.
پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.