حضور افراد خنثی و مزاحم در شوراها دردی را دوا نمی‌کند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی از بخشداران خواست تا از افراد جدید برای حضور در انتخابات شوراها دعوت کنند و گفت: وجود افراد مزاحم و خنثی در شوراها دردی را از مردم دوا نمی‌کند.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ، محمد علی شجاعی ظهر یک شنبه در دیدار بخشداران خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات سال گذشته و انتخابات پیش رو کارنامه کاری بخشداران را کامل می‌کند هر چند این انتخابات همانند سایر پروژه‌ها است اما در سطح ملی و بین‌المللی حائز اهمیت خواهد بود.

استاندار خراسان شمالی انسجام، ارتباط کامل، هوشیاری و دقت را لازمه کار بخشداران دانست و گفت: ارتباط چهره به چهره بخشداران با روستاییان موجب می‌شود تا مردم به نشاط و شادابی سیاسی تشویق شوند.

وی خطاب به بخشداران افزود: از افراد جدید که حضورشان برای شوراها مفید است دعوت کنید تا در انتخابات حاضر شوند زیرا وجود افراد مزاحم و خنثی دردی از مردم دوا نمی‌کند.

شجاعی خاطرنشان کرد: شوراها به افرادی دلسوز، پاکدست، صاحب نفوذ و همراه نیازمند هستند و اگر شوراها دغدغه آبادانی و توسعه را داشته باشند بخش بزرگی از مشکلات در سیستم دولتی حل خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در انتها تصریح کرد: شأن واقعی ما صحت و سلامت انتخابات، عدم تخلف و عدم باطل شدن صندوق رأی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.