۵۱ روحانی مستقر در کردستان به اردوی آموزشی قم اعزام شدند

به گزارش سایت «تاریخ ما» و به نقل از روابط عمومی اداره ‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان، حجت ‌الاسلام مختار کرمی اظهارکرد: این کارگاه آموزشی به همت اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان و با همکاری اداره ‌کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۱ روحانی مستقر در این کارگاه ‌های آموزشی مشارکت کردند، افزود: این کارگاه ‌ها با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به دوره‌ های آموزشی و موضوعات کارگاه‌ های قم اشاره کرد و ادامه داد: اصول کلی و مشاوره، احکام مبتلا به وقف، ایجاد انگیزه در خصوص وقف جدید، پاسخ به شبهات فقهی و حقوقی وقف، کودک و نوجوان، اخلاق کاربردی، آسیب ‌شناسی اجتماعی و اصول کلی اجرای برنامه چند رسانه ‌ای از جمله عناوین کارگاه ‌های آموزشی در اردوی آموزشی قم بود که برای روحانیون مستقر استان کردستان برگزار شد.

حجت ‌الاسلام کرمی یادآور شد: دوره ‌های آموزشی یاد شده به مدت سه روز برگزار شد و اساتیدی همچون حجت ‌الاسلام نظری، حجت ‌الاسلام اسدپور، حجت ‌الاسلام میرهاشم حسینی و حجت ‌الاسلام ضیاء در این کارگاه ها به آموزش و تدریس موضوعات یاد شده پرداختند.

وی برگزاری کارگاه ‌های آموزشی را نیاز امروز روحانیون و مبلغین دانست و بیان کرد: این کارگاه ‌ها برای توانمندسازی مبلغین امری ضروری است و در طول سال به همت اداره‌ کل تبلیغات اسلامی کردستان به عنوان یکی از اولویت ‌های کاری مدنظر خواهد بود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.