هیئت های اندیشه ورز باید دنبال تولید ایده های تاثیرگذار باشند

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، به منظور توانمندسازی و آشنایی با مسائل و مشکلات پیش رو و نحوه برنامه ریزی برای حل مشکلات، کارگاه آموزشی آشنایی با مبانی اندیشه ورزی و طرح نویسی برای اعضای جمعیت بانوان فرهیخته قزوین در محل اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

طیب ملک پور مدرس این کارگاه در حاشیه این کارگاه در گفتگو با خبرنگار «تاریخ ما»، هدف از راه اندازی هیئت های اندیشه ورز را تولید فکر، ایده و راهکار برای کمک به تحقق جامعه اسلامی عنوان کرد.

این کارشناس اظهار کرد: بنا بر ضرورت اجتماعی جامعه، باید دغدغه های نخبگان زن جامعه و فرهیختگان حوزه بانوان مطرح شود و  پس از بررسی مسائل طرح و برنامه نوشته می شود.

ملک پور افزود: با برگزاری کارگاه های مسئله شناسی، اندیشه ورزی و طرح نویسی برای این قشر از بانوان، امیدواریم بتوانیم دغدغه ها را به طرح و پروژه اجرایی تبدیل کنیم و به کمک دولت بشتابیم.

مسئول هیئت اندیشه ورزی قزوین بیان کرد: جامعه سالم تنها با خانواده های موفق شکل می گیرد و اگر دغدغه های بانوان مرتفع شود جامعه از آسیب های اجتماعی مصون می ماند.

ملک پور اظهار کرد: جامعه به نوعی بستر خود را در خانواده می بیند و نقش زنان در این حوزه کلیدی است.

وی یادآور شد: کشف مسئله، تولید فکر و اولویت بندی و تبدیل به طرح و برنامه از جمله مسائل مطرح شده در این کارگاه های آموزشی است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.