پیام مشترک استاندار و امام جمعه قزوین صادر شد

به گزارش سایت «تاریخ ما»، پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار قزوین به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه نهم ۹ دی ماه منتشر شد.

آیت‌الله عابدینی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه قزوین و عبدالمحمد زاهدی، استاندار قزوین به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه نهم دیماه و اعلام شرکت در تجمع سالگرد این حماسه عظیم در خیابان شهدا پیام مشترکی صادر کردند.

در این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم… م. وَالْفِتْنَةُ أَشد مِنَ الْقَتْلِ… (بقره / ۱۹۱)

نهم دی ماه ۱۳۸۸ مظهر نفوذ ناپذیری جمهوری اسلامی ایران در برابر فتنه های استکبار جهانی و تجلی بصیرت،   زمان شناسی و عزتمندی آحاد ملت شریف ایران اسلامی و میثاق امت با ولایت بود.

خلق حماسه نهم دی، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه ریزی شده فتنه سال ۸۸ خط بطلانی بر همه توطئه ها و حمایت های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه های رسانه ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

اینک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اینجانبان همراه با موج خروشان مردم مومن و انقلابی استان قزوین در تجمعی که روز یکشنبه نهم دی ماه ۱۳۹۷ در نهمین سالگرد این حماسه عظیم و ماندگار از ساعت ۹:۳۰ صبح در خیابان شهدا قزوین برگزار می‌شود شرکت میکنیم.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.