انتصاب مدیرکل روابط عمومی وامور بین الملل ستاد احیاءامر به معروف

به گزارش سایت «تاریخ ما»، حجت الاسلام جلیل محبی دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر طی حکمی علی قجری را به سمت «مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل» منصوب کرد.

وی با تاکید بر رویکرد جدید این ستاد مبنی بر توجه ویژه بر «مطالبه گری همگانی مردم» در سطوح مختلف اجتماعی، فرهنگی و عمومی در قبال نهادها، دستگاه­ها و ارکان مسوول در کشور، به کارگیری همه امکانات، منابع و ظرفیت های موجود در راستای نیل به این هدف و اطلاع رسانی نسبت به آن را از وظایف مهم و اصلی اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور اعلام کرد.

در تبیین این رویکرد جدید، آیت الله صدیقی ریاست ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر کشور در جلسه اعضای کشوری و لشگری ستاد در بهمن ماه سال جاری اظهار داشت: وضع فرهنگی موجود در کشور بحرانی است. مردم در ادارات احساس عزت نمی کنند. بایستی از ظرفیت‌های امر به معروف و نهی از منکر در تمام زمینه ها استفاده شود که انشاالله عزم و رویکرد جدید این ستاد کشوری با همّت تمامی اعضا و مسوولان آن، بر این زمینه مصروف داشته خواهد شد.

همچنین آیت الله جنتی ریاست پیشین این ستاد با تأکید بر این رویکرد جدید در جلسه سالانه اعضای ستاد گفت: منکر بزرگ دروغ گفتن برخی مسئولان به مردم است. هرگونه منکر از سوی هر مسئولی چه رئیس جمهور باشد چه وزیر و غیره، باید با روش درست و موثر به وی تذکر داده شود. قانون در این زمینه بر ما الزام دارد که این وظیفه را به صورت دقیق و کامل پیگیری و به انجام برسانیم.

در بخشی از حکم مدیرکل جدید روابط عمومی و امور بین الملل این ستاد در راستای تبیین و تحقق رویکرد جدید آن آمده است: «با عنایت به سوابق و تجربیات مفید گذشته جناب عالی، انتظار می رود با بکارگیری بهینه امکانات و منابع ستاد نسبت به ارتباط گیری موثر با رسانه­های مکتوب، دیداری و شنیداری در حوزه های مختلف تخصصی، تبلیغ رویکردهای جدید ستاد در فضای مردمی و رسانه ای، ایجاد سازوکارهای مناسب و موثر در بازنمایی سیاست ها و اقدامات، اداره امور فرهنگی درون سازمانی مجموعه ستاد و خانواده ایشان، هماهنگ سازی و ارتقاء سطح اخبار تولیدی استان ها و دستگاه ها در موضوع امر به معروف و نهی از منکر و نیز فراهم سازی زمینه های ارتباطات بین الملل ستاد در عرصه های مختلف، اقدام موثر و شایسته را به عمل آورید».

علی قجری دانش آموخته جامعه شناسی در دانشگاه تهران است و پیش از این مسوولیت های فرهنگی، اجتماعی و رسانه­ای مختلفی برعهده داشته است که از جمله آنها «مشاور اجتماعی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام»، «مدیر تولید محتوای کارگروه مطبوعات و رسانه بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج)»، «معاون ارتباطات و رسانه مجمع جهانی اساتید مسلمان دانشگاه ها»، «مدیر اطلاع رسانی و روابط عمومی سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور» و «مدیر فرهنگی-هنری ستاد نشر و تبلیغ پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به جوانان اروپا» است.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.