تاکید سید حسن نصرالله و هنیه بر عمق روابط حزب‌الله و حماس

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از سایت شبکه المیادین، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار کردند.

دبیرکل حزب‌الله لبنان در دیدار با هنیه و هئیت همراه او به بررسی جزئیات نبرد شمشیر قدس، دلایل، مراحل و نتایج آن به لحاظ فلسطینی، عربی، اسلامی و بین‌المللی و از دید آنچه مقاومت فلسطین به همراه آن محور مقاومت در منطقه می‌تواند با تکیه بر این پیروزی بزرگ انجام دهد و تمام توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را برای دستیابی به پیروزی قاطع و نهایی به اذن خداوند به خدمت بگیرد، پرداخت.

در این دیدار همچنین بر عمق روابط کنونی بین حزب‌الله و حماس و جایگاه اساسی آن در این محور مبارک و در این نبرد تعیین‌کننده تاکید شد.

همچنین هیئت بلندپایه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به ریاست اسماعیل هنیه امروز با رهبران جماعت اسلامی لبنان به ریاست عزام الایوبی دیدار کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، الایوبی ضمن استقبال از سفر هیئت حماس به لبنان، بر موضع ثابت جماعت اسلامی در حمایت از مساله فلسطین و مخالفت با اسکان دائم آوارگان فلسطینی در این کشور تاکید کرد و عملکرد درخشان مقاومت در نبرد شمشیر قدس را ستود.

اسماعیل هنیه نیز ضمن تقدیر از حمایت‌های جماعت اسلامی لبنان از ملت فلسطین، به دستاوردهای مقاومت در نبرد شمشیر قدس پرداخت و بر ضرورت ادامه تلاش‌ها در راستای تحقق اهداف ملت فلسطین تاکید کرد.

هنیه همچنین به تشریح استراتژی جنبش متبوعش برای مراحل آتی و اولویت‌های آن در رابطه با تحولات سیاسی پرداخت.

وی تاکید کرد که پیروزی اخیر در نبرد شمشیر قدس متعلق به همه امت است و پیامدهای این پیروزی بر کل منطقه تاثیرگذار خواهد بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.