واکنش حماس به تهدیدات گانتس علیه غزه

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از خبرگزاری آناتولی، حازم قاسم، سخنگوی جنبش حماس به تهدیدات بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه مبنی بر اینکه «در صورت تداوم رها سازی بالون‌های حامل مواد آتش‌زا با عملیات جدید نظامی رو به رو خواهد شد»، واکنش نشان داد.

حازم قاسم خاطرنشان کرد، اظهارات بنی گانتس، تلاشی برای ترمیم وجهه ارتش رژیم صهیونیستی است که با عملکرد نیروهای مقاومت در نبرد «شمشیر قدس» شکست خورد.

سخنگوی جنبش حماس همچنین تصریح کرد، این تهدیدات تلاشی برای فروش وهم و خیال به صهیونیست‌ها است. اشغالگران همیشه برای تهدید به جنگ و تجاوزگری پناه می‌برند و ملت فلسطین به این تهدیدات عادت کرده‌اند و اینگونه تهدیدات ملت و مقاومت فلسطین را نمی‌ترساند.

وی در ادامه افزود: ما به رغم تهدیدات رژیم صهیونیستی برای بازپس‌گیری حقوق، اراضی و مقدساتمان به مبارزات مشروع خود در مسیر رسیدن به یک زندگی آزادانه و شرافتمندانه ادامه خواهیم داد.

نبرد «شمشیر قدس»، آخرین درگیری بین گروه‌های فلسطینی در غزه و رژیم صهیونیستی است.

رژیم اشغالگر از دهم تا ۲۱ ماه مه گذشته ۱۱ روز به نوار غزه حمله کرد که در نتیجه آن چندین تن شهید و هزاران تن زخمی شدند و درگیری‌های بین دو طرف با توافق بر سر آتش‌بس با میانجیگری مصر پایان یافت.

پیشتر بنی گانتس با اشاره به موضوع بالن‌های آتش زا که از نوار غزه به سمت شهرک‌های مجاور این باریکه ارسال می‌شود، گفت: پس از عملیات “نگهبان دیوارها” که در تحقق اهدافش موفق بود! گفتیم که هرگز نمی‌پذیریم وضعیت مثل قبل باشد و همچنین ما ارسال بالون‌های آتش زا را هم نمی‌پذیریم.

وی ادامه داد: “از این به بعد، ما حمله خواهیم کرد و به حملاتمان علیه اهداف کیفی ادامه خواهیم داد.”

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.