جلسه امروز کنست درباره قانون «شهروندی»/ نتانیاهو خواهان حمایت از قانون پیشنهادی لیکود شد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی و رهبر اپوزیسیون این رژیم به شدت از تلاش‌های دولت جدید برای تمدید اجرای قانون «منع اتحاد خانواده‌های فلسطینی» که امروز(دوشنبه) مجددا در کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) به رأی گذاشته می‌شود، انتقاد کرد.

نتانیاهو گفت: تنها قانون مهاجرت می‌تواند مانع نفوذ فلسطینی‌ها به «اسرائیل» شود. برای حفظ «اسرائیل» به عنوان یک «کشور یهود و دموکراتیک» باید مانع ورود فلسطینیان و دادن تابعیت به آنها در هر سال شد. قانون منع اتحاد خانواده‌ها دیگر این خواسته را برآورده نمی‌کند و به فلسطینی‌ها اجازه ورود به اسرائیل را می‌دهد اما قانون مهاجرت این شکاف را می‌بندد.

نتانیاهو آیلت شاکد، وزیر امور داخلی و آوی نیسنکورن، وزیر دادگستری پیشین رژیم صهیونیستی را به ناکام گذاشتن تصویب قانون مهاجرت از چند سال پیش متهم کرد و گفت: دلیلی برای ممانعت از تصویب این قانون اساسی وجود ندارد. این یک دیوار قانونی است مثل دیواری که در مرزهای مصر ساخته شد و اسرائیل را از طوفان یک میلیون نفوذی نجات داد.

وی گفت: نفتالی بنت(نخست وزیر رژیم صهیونیستی) و یائیر لاپید(وزیر خارجه) قادر به حفظ هویت یهودی اسرائیل نیستند و بقای ائتلافشان را به بقای هویت یهودی اسرائیل ترجیح می‌دهند. این بی شرمی وصف ناپذیری است.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.