گردان‌های حزب‌الله عراق: سیاست ظالمانه انگلیس مقاومت را از مبارزه با اشغالگری بازنمی‌دارد

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از شبکه المیادین، محمد محیی، سخنگوی گردان‌های حزب‌الله عراق در واکنش به “تروریستی” اعلام کردن جنبش مقاومت اسلامی حماس توسط دولت انگلیس، اظهار کرد: این تصمیم دولت انگلیس حقیقت جانبداری آن به رژیم اشغالگر را اثبات می‌کند.

وی در این باره گفت: این تصمیم انگلیس بر مقاومت ملت فلسطین تأثیر نخواهد گذاشت؛ به ویژه اینکه این تصمیم توسط کشوری اتخاذ شده است که دلیل نخست درد و رنج و غصب اراضی این ملت به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: سیاست ظالمانه انگلیس مقاومت را از انجام وظیفه مشروع خود برای مقابله با اشغالگری تا آزادی کل سرزمین مقدس فلسطین منصرف نخواهد کرد.

وزیر کشور انگلیس به تازگی در اقدامی خصمانه علیه گروه مقاومت فلسطین اعلام کرد که فعالیت حماس انگلیس غیرقانونی است و به طور کامل ممنوع‌ الفعالیت شده است.

«پریتی پاتل» وزیر کشور انگلیس در توییتی با متهم کردن حماس نوشت: «حماس توانایی‌های تروریستی‌ ملموسی از جمله انبار سلاح گسترده و پیشرفته و تأسیسات برای آموزش تروریست‌ها دارد. برای همین اقداماتی را برای ممنوع‌ الفعالیت کردن کامل این جنبش اتخاذ کردم. دولت انگلیس به مبارزه با تروریسم و تندروی هرجا که باشد، پایبند است».

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.