۱۵ محفل محوری قرآن‌کریم در خراسان جنوبی برگزار می شود

احمد محبی در گفت و گو با خبرنگار «تاریخ ما» گفت: ۱۵ محفل محوری قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان در خراسان جنوبی برگزار می شود که از این تعداد ۴ محفل در مرکز استان خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این محافل با کمک مؤسسات قرآنی برگزار می‌شود، بیان کرد: این محافل تنها به قرائت قرآن منحصر نخواهد بود بلکه تفسیر قرآن نیز مدنظر است.

محبی ادامه داد: یکی از برنامه‌های امسال برگزاری محفل قرآن در پارک توحید به همراه جنگ شادی برای کودکان است که در راستای جذب کودکان به برنامه‌های قرآنی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، افزود: در نیمه اول ماه مبارک همایش قرآنی باهدف تجلیل از برگزیدگان شانزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت برگزار می‌کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: همچنین به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک، برنامه امام شناسی با محوریت نهج‌البلاغه با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی مدارس برگزار می‌شود.

محبی اظهار کرد: طرح بینات با محوریت سوره قصص نیز با همکاری امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی نیز در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی بابیان اینکه برای برگزاری برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان حدود ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته‌شده است، یادآور شد: برای برگزاری یک مسابقه پیامکی با محوریت قرآن و عترت نیز برنامه‌ریزی می‌کنیم.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.