فعالیت‌های خیرخواهانه مساجد تهران ساماندهی می‌شود/ افتتاح ۳۱۳ مرکز نیکوکاری

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران گفت: فردا دوشنبه ۱۸ اسفندماه، ۳۱۳ مرکز نیکوکاری در مساجد استان تهران با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) رونمایی خواهد شد.

حجت‌الاسلام حجت‌الله ذاکر معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت سایت فرهنگی تاریخ ما اظهارداشت: فردا دوشنبه ۱۸ اسفندماه با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام علی نوری رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد و جمعی از ائمه جماعات مساجد تهران در مسجد امام جعفر صادق(ع) ( محله مهرآباد جنوبی تهران و خیابان شمشیری) افتتاح خواهد شد.

وی افزود: این مراکز با هدف رسمیت بخشی به فعالیت‌های خیرخواهانه مساجد تهران و همچنین صدور کد و شماره حساب حقوقی برای مساجد از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)، فعالیت شبکه‌ای و هماهنگ مساجد در برنامه‌های کمک‌رسانی و جلوگیری از موازی کاری ایجاد خواهند شد.

ذاکر گفت: فعالیت‌های خیریه‌ای و خدمات اجتماعی برای محرومیت زدایی، رزمایش همدلی، تامین جهیزیه برای نیازمندان، پشتیبانی از ایتام، تهیه بسته‌های معیشتی ماهانه برای مستمندان از جمله فعالیت‌ها و برنامه‌های مراکز نیکوکاری مساجد استان تهران است.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: مساجد دیگری نیز برای تاسیس مراکز نیکوکاری درخواست داشته‌اند که در حال رایزنی و بررسی فعالیت‌های آن‌ها هستیم تا گسترده مراکز نیکوکاری در سطح مساجد استان تهران افزایش یابد.

انتهای پیام/


ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.