پشت میز نشینی مسئولان دردی از مردم دوا نمی کند/در میدان عمل باشیم

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، سید مجتبی علوی مقدم ظهر پنج شنبه در شورای اداری شهرستان خوسف با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن بیان کرد: زمانی موفقیت دشمن به حداقل می رسد، که ایران اسلامی وحدت کلمه را حفظ کند.

وی با بیان اینکه اگر اتحاد و همدلی ادامه داشته باشیم، در این جنگ پیروز خواهیم بود، اظهار کرد: باید در عمل هوشیار باشیم و تنها شعار ندهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی مقدم بیان کرد: نباید به سادگی از کنار سم پاشی دشمن برای اینکه نظام را ناکارآمد جلوه دهد، بگذریم.

وی بیان کرد: باید در شرایط پیش رو تمام تفکرات حزبی و گروهی کنار گذاشته شود و تنها با روحیه انقلابی بودن در برابر ضد انقلابی ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه مردم حداقل ها را از مسئولان توقع دارند، اظهار کرد: مردم به دنبال پاسخگویی شفاف، صریح و با کرامت از سوی مسئولان هستند.

علوی مقدم با بیان اینکه مسئولان باید پای درد دل مردم بنشینند، افزود: شاید نتوان مشکلات مردم را با اعتبارات محدود رفع کرد اما می توان صادقانه به صحبت های آن ها گوش داد.

وی خطاب به مسئولان بیان کرد: نشستن پشت میز، دردی از جامعه را دوا نمی کند و مسئولان باید خودشان برای رفع مشکلات مردم پیش قدم باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: باید قبل از اینکه مردم برای رفع مشکلات به مسئولان مراجعه کنند، مدیران قدم در میدان عمل بگذارند.

گلایه معاون استاندار از اجرای طرح کار شناسی نشده راه و شهرسازی

وی با اشاره به اجرای طرح های راه و شهرسازی بیان کرد: پنج قنات در روستای خور در مسیر اجرای طرح راه و شهرسازی قرار گرفته است.

علوی قدم افزود: جای سوال است که کارشناس مربوطه در ابتدای طرح کجا بوده و آیا قنات ها را ندیده است؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: ظرف مدت ۲۰ روز آینده باید مشکل پنج قنات روستای خور رفع شود.

علوی مقدم با اشاره به مشکل مسکن طلاب در خوسف بیان کرد: ظرف مدت یک ماه آینده مشکل این قشر رفع می شود.

وی با اشاره به کنگره دو هزار شهید استان بیان کرد: باید هر کس که قلمی در دست دارد و یا جایگاهی در اختیار دارد برای این کنگره تلاش کند.

علوی مقدم بیان کرد: کسانی که امروز قصد ناامید کردن مردم و ناکارامد نشان دادن حاکیمت و دولت را دارند، خائنین  به جامعه هستند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.